بستن
سبد خرید

خرید برنج ایرانی| بهترین برنج | قیمت برنج ایرانی، هندی و پاکستان(۲۶ اردیبهشت)

خرید برنج ایرانی| بهترین برنج | قیمت برنج ایرانی، هندی و پاکستان(۲۶ اردیبهشت)

۱۴۰۱/۰۲/۲۷ خرید برنج ایرانی| بهترین برنج | قیمت برنج ایرانی، هندی و پاکستان(۲۶ اردیبهشت) خرید برنج ایرانی، پاکستانی و هندی در مجموعه بزرگ بی واسط به قیمت کارخانه به مشتری عرضه می گردد. برنج ایرانی از جمله بهترین برنج مصرفی می باشد و در مجموعه بی واسط در مدل گونه های مانند برنج طارم هاشمی، برنج ندا و برنج شیرودی عرضه می گردد. برنج پاکستانی و هندی باسماتی بدلیل طعم و بومی متفاوت از دارای طرفداران بیشماری در کشور می باشد.
فروشگاه اینترنتی بی واسط انواع برنج ایرانی طارم هاشمی، شیرودی، ندا و غیره را در بهترین کیفیت، بصورت عمده و خرده فروشی عرضه می کند.
قیمت برنج ایرانی و برندهای خارجی در این مجموعه بدلیل حذف واسطه ارزانتر از روال بازرا عرضه می گردد. نمایندگی فروش برنج ایرانی، پاکستانی و هندی بی واسط یکی از بزرگترین مراکز عرضه برنج می باشد. بی واسط انواع برنج انواع برندهای معروف را در اوزان مختلف به قیمت نمایندگی عرضه می کند.خرید برنج هندی، خرید برنج پاکستانی باسماتی و سوپر باسماتی در این مجموعه دارای بالاترین کیفیت می باشد.
هدف این مجموعه عرضه یک برنج مناسب و با کیفیت برای مصرف کنندگان می باشد تا این محصول را بتوانند به نرخ ارازان خریداری کنند.

برنج ایرانی

برنج ایرانی یک محصول با کیفیت دارای عطر و طعم بسیار مطبوع و یده آل مطابق با شرایط اقلیمی ایران می باشد که بدلیل پخت عالی و بافت مناسب باعث تمایز آن نسبت به برنج هندی و پاکستانی می گردد.

برنج در کشور ما ایران یک کالا ی اساسی مهم تلقی می گردد، مصرف آن در کشور بعد از نان در رتبه دوم قرار می گیرد. بنابراین خرید برنج یکی از اولویت های اساسی در کشور می باشد. با توجه به مصرف برنج در کشور و مقابله با کاهش قیمت این محصول استراتژیک برنج در ایران از کشورهای مختلفی وارد کشور می گردد.

برنج ایرانی بدلیل کیفیت و بافت مناسب دارای میزان کربوهیدرات متعادلی می باشد. این برنج بدلیل پخت مناسب در جامعه ایرانی دارای طرفداران بیشماری می باشد. برنج ایرانی عمدتا در استان های شمالی و جلگه خوزستان کشت می شود و در نمونه های مختلف شامل: طارم هاشمی، طارم شیرودی، فجر، صدری، و غیره در بازار موجود می باشد.

خرید برنج ایرانی بدلیل کیفیت بالا و همچنین طعم مناسب با توجه به اینکه نرخ بالاتری در برابر برنج های پاکستانی و هندی دارد بدلیل پخت و طعم مناسب بسیار مقرون بصرفه می باشد. قیمت برنج ایرانی در فروشگاه اینترنتی بی واسط با توجه به ارزان قیمت و مقوی می باشد که در کشورهای آسیایی بیشترین مصرف را به خود معمولا دسته غلات بوده و بعنوان مهمترین اقلام غذایی جهان محسوب می گردد. برنج غذای بیش 60 درصد جمعیت دنیا و 90 درصد کشورهای آسیایی به برنج بعنوان منبع غذایی اصلی وابسته هستند.

انواع برنج ایرانی

برنج ایرانی موجود در بازار معمولا در مدل های و گونه های مختلفی کشت می شوند. ایران با توجه به تنوع آب هوایی بالای که دارد معدن کاشت و برداشت انواع برنج های ایرانی می باشد. در این کشور انواع برنج از گونه های مانند هاشمی، شیرودی ، ندا، صدری، فجر و عنبر بو در منطقه خوزستان کاشته می شود. اگر قصد خرید برنج ایرانی را داشته باشید مناطق خوش آب وهوا و پر آب ایران مراکز مهمی جهت کاشت و تجارت برنج می باشند. برنج در دنیا به دو دسته ی اصلی با نام های برنج جاپونیکا و ایندیکا شناخته می شود. جاپونیکا که در کشورهای آسیای شرقی پروش داده می شود، نشاسته ی بیشتری دارد. از این رو هنگامی که آن را می پزند، به هم چسبیده و خمیری شکل می شود. جاپونیکا از نوع محبوب در میان مردم آسیای شرقی می باشد. ایندیکا که همان برنج هندی می باشد، نشاسته ی بسیار کمی دارد. برای همین، هنگام پخت همیشه دانه دانه و بلند می گردد.

برنج، خصوصا برنج ایرانی از مواد غذایی مورد علاقه ی ایرانیان محسوب می شود. بسیاری از شما در منازل قطعا 5 روز در هفته برنج مصرف می کنید و غیر ممکن است بغیر از برنج علاقه ای به مواد غذایی جایگزین داشته باشید. بسیاری از غذاهایی با استفاده از برنج تهیه می شوند. به عنوان مثال، انواع خورش ها در کنار برنج خوش پخت ایرانی سرو می گردد. مردم در بسیاری از مواقع، استفاده از برنج را جایگزین نان می کنند. در ادامه به معرفی برنج و انواع آن می پردازیم.

بهترین برنج ایرانی

بهترین برنج ایرانی به برنج طارم هاشمی تعلق می گیرد. اگر بدنبال خرید بهترین برنج ایرانی جهت مصرف هستید، برنج طارم هاشمی از جمله بهترین برنج ایرانی موجود در بازار می باشد که بدلیل کیفیت بالا بافت بسیار عالی مورد توجه مصرف کنندگان می باشد.

در ایران انواع مختلفی برنج وجود دارد عموما خرید برنج بر اساس ذائقه افراد و علاقه ای که نسبت به آن دارند انجام می شود. اگر بخواهیم بهترین برنج ایرانی را شناسایی و مورد بررسی قرار دهیم، عموما برای طبقه بندی بهترین برنجی ایرانی دستور العمل خاصی وجود ندارد و بیشتر نسبت به سلیقه ومزاج افراد بر می گردد. افرادی که علاقه به برنج دون دونه داشته باشند برنج شیرودی، ندا و فجر را بعنوان بهترین برنج استفاده می کنند.

در ایران، برنج را در اکثر مناطق پر آب پرورش می دهند. بنابراین، بسته به محل کشت، برنج ایرانی دارای تنوع بالای می باشد که هر کدام طعم و بوی منحصر به فرد دارند. کیفیت پخت و طعم برنج های گونه های مختلف متفاوتمی باشد. از انواع برنج ایرانی می توان به سه دسته ی صدری، طارم و اشاره کرد که هر کدام با توجه به محل کشت و ویژگی های خود، زیر شاخه های خود را دارند. به عنوان مثال، برنج هاشمی، شاه پسند، دم سیاه و برنج کاظمی، از انواع صدری محسوب می شوند. و زیر شاخه پر محصول شامل ندا، شیرودی و پر محصول می باشد که این گونه برنج از لحاظ اندازه باریک و در عین پخت بسیار دانه دانه بود و از طعم و بوی فوق العاده ای برخوردار می باشد. همه ی آن ها کشیده تر از انواع طارم می باشند..

نمونه برنج طارم و انواع آن، در اکثر مناطق مازندران کشت داده می شوند. از انواع طارم می توان به دیلمانی، عنبربو، رشتی، بینام و محلی را نام برد. این نوع برنج، از زیر شاخه های صدری، چاق و کوتاه تر می باشد..

قیمت برنج ایرانی

قیمت برنج ایرانی تحت تاثیر فاکتورهای مختلفی می باشد که مهمترین فاکتور خرید نوع و جنس برنج می باشد. قیمت برنج طارم هاشمی معمولا نسبتت به برنج شیرودی، ندا، عنبر بوه و غیره بر حسب طعم، عطر و میزان برداشت متفاوت می باشد.

برای اطلاع از قیمت برنج ایرانی با قیمت عمده و خرده می توانید انواع برنج های ایرانی دارای کیفیت عالی را از فروشگاه اینترنتی بی واسط استعلام بگیرید واین محصول را ارزانتر از همه جاه خرید نمائید.

قیمت عمده برنج ایرانی

قیمت عمده برنج ایرانی در فروشگاه اینترنتی بی واسط به نرخ کارخانه و ارزانتر از مراکز فروش عرضه می گردد. بازار واردات در ایران همیشه به نرخ ارز وابسته بوده و به دلیل نوسانات ارزی قیمت عمده وارداتی دچار نیز دچار نوسان می شود. امروز با توجه به افزایش ارز و همچنین کاهش واردات برنج خارجی تمایل به مصرف برنج ایرانی بشدت افزایش یافته است.

بنابراین، قیمت عمده برنج ایرانی مانند طارم هاشمی و پر محصول با توجه به برابری قیمت برنج هندی و پاکستانی تمایل بسیاری برای این برنج ایجاد شده است. در میان با توجه به اهتمام دولت برای کنترل بازار، قیمت برنج ایرانی به عنوان یکی از اصلی ترین مواد غذایی مورد نیاز کشو میباشد بنابراین با حمایت از بخش تولید و کشاورز می توایند برنج ایرانی را با قیمت ارزان در اختیار مصرف کنندگان قرار داد..

خرید برنج ایرانی طارم هاشمی

اگر بدنبال خرید برنج طارم هاشمی هستید، این برنج با طعم و بوی مناسب، یک سر گردن از بقیه برند ها جلوتر می باشد. این برنج بهترین نوع برنج ایرانی به حساب می آید. کیفیت بالا، طعم و بوی عالی و خوش پخت بودن برنج طارم زبان زد خاص و عام است. برنج طارم به خوبی قد می کشد و دانه هایی روشن و کشیده دارد. طارم هاشمی در گیلان و مازندران کشت می شود و همچنین خاصیت ضد نفخی این برنج مهمترین حسن خرید برنج طارم هاشمی می باشد.

با استفاده از شبکه ی گسترده عرضه کنندگان و فروشندگان عمده در فروشگاه اینترنتی بی واسط به راحتی می توانید بهترین قیمت برنج ایرانی را پیدا کنید و با خرید این محصول با قیمت ارزان قابلیت دسترسی مستقیم با تولید کنندگان بزرگ و کوچک را داشته باشید. توجه داشته باشید با توجه به رشد برنج پاکستانی و هندی خرید برنج ایرانی با قیمت ارزان بهترین راهکار برای دسترسی یک برنج با کیفیت می باشد.

کدام گونه برنج شمال و ایرانی را بخریم

اگر به فروشگاههای برنج فروشی مراجعه کرده باشید می توانید انواع برنج ایرانی و هندی را در بسته بندی های بسیار شیک و خوش رنگ در نمونه های سفید و قهوه ای میتوانید ببینید. خرید برنج ایرانی در فروشگاهها بیشتر در نمونه سفید صورت می گیرد ، البته برنج قهو های بدلیل وجود پوسته نازک قهوه ای دارای مزیت بالای می باشد. اگر قصد شناسایی بهترین برنج ایرانی را داشته باشید می توانید برنج هاشمی، طارم و شیرودی را بعنوان برنج برتر ایرانی خریداری کنید. این برنج ها معمولا دارای طعم و بوی مطبوعی می باشند. در میان برنج های ایرانی یاد شده نمونه برنج طارم و هاشمی دارای کیفیت بالاتری بوده و برای کسانی که دارای نفخ شکم هستند مصرف این برند ها توصیه می گردد.

بهترین ن برنج شمال، برنجی با دانه های یکسان و یک رنگ با طعم مطبوع می باشد. این برنج معمولا گزینه ای مناسب جهت خرید می باشد. برنج شمال عطر و بوی مطبوعی بسیار خوشایندی دارد و همین امر آنرا بعنوان بهترین برنج دسته بندی می کند.

خرید انواع برنج ایرانی شیرودی طارم هاشمی و ندا

برنج شیرودی یکی از ارقام برنج ایرانی است که به نسبت برنج طارم هاشمی کیفیت پایین تری دارد و همچنین قیمت ارزان تری هم دارد ولی با این حال از برنج هندی و ... کیفیت بهتری دارد. ظاهر این نوع برنج شبیه طارم هاشمی است که برای خرید برنج شیرودی باید دقت لازم را داشت.

برنج شیرودی یکی از ارقام برنج ایرانی است که به نسبت برنج طارم هاشمی کیفیت پایین تری دارد و همچنین قیمت ارزان تری هم دارد ولی با این حال از برنج هندی و ... کیفیت بهتری دارد. ظاهر این نوع برنج شبیه طارم هاشمی است که برای خرید برنج شیرودی باید دقت لازم را داشت.

برنج شیرودی هم مانند برنج هاشمی مناسب کشت در شمال کشور است. برنج شیرودی رقمی پر محصول است که یکی از دلایل قیمت مناسب این رقم همین پر محصولی آن می باشد.

رقم شیرودی در مقایسه با طارم هاشمی عطر و طعم کمتری دارد ولی با این وجود وقتی از پخت آن می گذرد مزه و طعم بدی نمی گیرد.

به برنج شیرودی برنج استخوانی هم می گویند که دانه های آن سفید مایل به کرم است و کمی باریک و کشیده است.

کارشناسان و متخصصان حوزه برنج پیشنهاد می کنند که برای افزایش کیفیت، بعد از خرید برنج شیرودی، مدتی از آن استفاده نشود و پس از چند ماه آن را پخت و استفاده نمایید چرا که خاصیت این رقم این است که با ماندگاری، کیفیت برنج هم بیشتر خواهد شد و اصطلاحا گفته می شود که کمی برنج کهنه شود سپس مصرف آن را شروع کنند.

این برنج به نسبت قیمت مناسبی که دارد عطر و طعم معقول و مناسبی هم دارد که برای استفاده روزانه خانواده ها، رستوران ها، تالار ها، ادارات و ... مناسب است.این نوع برنج هم بصورت آبکش و هم کته کیفیت خود را حفظ می کند و به هر دو روش قابل استفاده می باشد.

برنج پاکستانی

پاکستان یکی از تولید کنندگان بزرگ برنج در جهان می باشد با توجه وجود رودخانه سند یکی از تولید کنندگان دوم برنج باسماتی بعد از هند می باشد. با توجه به نزدیک پاکستان با کشور ما ایران واردات برنج پاکستانی دارای رونق فراوان می باشد و خرید فروش و قیمت این برنج بدلیل کاهش هزینه های این برنج نسبت به برنج های هندی در اولویت بالاتری قرار دارد. خرید برنج پاکستانی با توجه به ظاهر زیبایش هواداران بسیاری در میان جامعه ایران دارد.

در بازار ایران انواع گوناگونی از برنج های خارجی مانند برنج هندی، پاکستانی و تایلندی موجود می باشد بدلیل قیمت ارزان همواره مورد توجه جامعه مصرف کننده ایرانی بوده است ما در این بخش در خصوص انواع برنج هندی و پاکستانی خواهیم پرداخت

قیمت برنج پاکستانی

قیمت برنج پاکستانی در نمایندگی عرضه برنج با توجه به عطر و طعم عالی به نرخ ارزان و با تخفیف ویژه عرضه می گردد. این برنج در بازار ایران در انواع مدل ها و برند های مختلف موجود می باشد، خرید این برنج بر حسب برند در این مجموعه در انواع سفارشات مختلف عرضه می گردد.

برنج پاکستانی دارای مدل ها و گونه های مختلفی می باشد که همانند برنج ایرانی دارای قیمت های متنوع می باشد. پاکستان در میان کشورهای تولید کننده برنج بعد از هند در رتبه ی دوم قرار دارد.

فروش برنج پاکستانی با توجه به کیفیت بالایی که دارد به کشورهای بیشماری مانند ایران و اروپا و افغانستان صادر می شود کیفیت برنج پاکستانی در کشورهای اروپایی بسیار شناخته شده و نسبت به برنج هندی دارای ارجعیت می باشد. قیمت برنج پاکستانی در ایران دارای قیمت پاینتری می باشد اما امروزه با توج به افزایش نرخ ارز خرید برنج پلکستانی کاهش یافته و از لحاظ قیمتی خود را با برنج ایرانی نزدیک کرده است. اگر قصد خرید برنج پاکستانی را داشته باشید این محصول را می توانی از روشگاه اینترنتی بی واسط ارزانتر از بازار خرید نمائید. قیمت برنج پاکستانی در فروشگاه اینترنتی ب واسط هموار ارزانتر از قیمت بازار و بصورت عمده عرضه می گردد.

لیست قیمت روز برنج پاکستانی و هند تاریخ 1400/08/16

نام محصول وزن کیسه(کیلو گرم) قیمت برحسب کیلوگرم قیمت بر حسب کیسه(10 کیلو گرم)
برنج پاکستای سوپر باسماتی درهم 10 23000 230000
برنج پاکستانی هدیه 10 23200 232000
برنج پاکستانی خاطره 10 21000 210000
برنج هندی خاطره 10 19500 195000
برنج هندی طبیعت 10 21000 210000
برنج هندی جشنوار 10 20500 205000
برنج هندی بخشایش 10 19500 195000
برنج پاکستانی هزار دستان 10 18500 185000
برنج هندی محسن دانه بلند 10 25000 250000

خرید برنج پاکستانی باسماتی

اگر قصد دارید خرید برنج پاکستانی باسماتی 1121 دارید، این برنج در بازار ایران تحت نام های مختلفی شامل جشنواره، طبیعت، محسن و غیره با قد بلند و طعم مناسب موجود می باشد. خرید برنج پاکستانی باسماتی معمولا دارای قیمت ارزانتر می باشد. که اختلاف قیمت با برنج ایرانی به اندازه 10 هزار تومان ارزانتر می باشد. لحاظ ظاهر برای مهمانان شما قابل توجه باشد خرید برنج پاکستانی1121 می تواند یک گزینه مناسبی باشد برنج پاکستان بدلیل هزینه پایین کشت این محصول در کشور پاکستان یک گزینه خرید مناسبی برای دوستداران برنج پاکستانی می باشد.

برنج هندی

یکی برنج های که در کشور به میزان زیاد بفروش می رسد خرید برنج از نوع هندی می باشد این برنج معمولا همنژاد با برنج پاکستانی بود و در منطقه کشمیر که از لحاظ آب هوای مشابه گیلان و مازندران باشد کشت می شود. خرید برنج هندی در ایران معمولا تحت عنوان نام های مختلفی بفروش می رسد. اگر قصد خرید برنج هندی را دارید فروشگاه اینترنتی بی واسط بعنوان مرجع فروش برنج یک گزینه مناسبی می باشد.

قیمت عمده برنج هندی

قیمت عمده برنج هندی معمولا بدلیل افزایش نرخ دلار بشدت افزایش یافته اما خرید برنج در حجم بالا در فروشگاه بی واسط این برنج را با قیمت ارزان در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. اگر قصد دارید برنج هندی را بصورت عمده خرید کنید فروشگاه اینترنتی بی واسط ارزانترین مرکز خرید عمده برنج می باشد. قیمت عمده برنج در فروشگاه بی واسط با قیمت ارزان و به نرخ وارداتی صورت می گیرد. برای اطلاع از آخرین قیمت های برنج هندی در بازار ایران همچون قیمت برنج هندی 1121 ، قیمت برنج هندی طبیعت، قیمت برنج هندی خاطره ، قیمت برنج طبیعت هندی ، قیمت برنج هندی محسن ، قیمت برنج هندی طبیعت امروز ، قیمت برنج محسن ، قیمت برنج آوازه هندی و hellip; می توانید از فروشندگان عمده حاضر در فروشگاه اینترنتی بیواسط استعلام بگیرید.

قیمت روز برنج ایرانی پاکستانی و هندی

قیمت روز برنج ایرانی، پاکستانی و هندی در مجموعه بی واسطه بسیار ارزانتر از بازار و به نرخ کارخانه عرض می گردد. اگر قصد خرید برنج ایرانی، پاکستانی و هندی را داشته باشید اطلاع از قیمت روز برنج ایرانی،پاکستانی و هندی اطلاعات مفیدی را درخصوص فروش و میزان کلی محصول در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. با توجه به اینکه برنج یکی از اقلام مهم در سبد غذایی مردم به شمار می رود برای جلوگیری از ایجاد نوسانات قیمتی در بازار قیمت روز برنج می تواند یکی از راه های کاهش قیمت و افزایش اطلاعات فروشندگان از برنج می باشد. برای اطلاع از آخرین قیمت های بازار و قیمت روز برنج ایرانی، پاکستانی و هندی با کارشناسان ما در فروشگاه اینترنتی بی واسط به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنید.

خرید اینترنتی برنج ایرانی هندی و پاکستانی

خرید عمده از منابع دسته اول به دلیل اختلاف قیمت همیشه از اولویت بالایی برخوردار بوده است و بسیاری از خریداران به دنبال دسترسی به فروشندگان دسته اول و بدون واسطه هستند. امروزه با وجود اینترنت و فروشگاه های اینترنتی می توان در بسیار از هزینه ها صرفه جویی کرد. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بی واسط می توانید بهترین برنج ایرانی را به صورت آنلاین خریداری کرد و بسته ی مورد نظر را در کوتاه ترین زمان در منزل دریافت نمود. با خرید اینترنتی بهترین برنج ایرانی هندی و پاکستانی از فروشگاه معتبر بی واسط می توان در زمان و هزینه ها صرفه جویی کرد.

خرید آنلاین برنج از راه های آسان برای دسترسی فروشندگان و خریداران عمده بهم می باشد. بنابراین با خرید اینترنتی برنج می توانید این محصول را باکیفیت مناسب و ارزانترین قیمت با حذف هزینه های حاشیه ای این محصول را تحویل بگیرد.

فروشگاه مطمئن برای خرید برنج شمال و برنج ایرانی

شاید تشخیص برنج با کیفیت کمی شکل به نظر برسد. یکی از بهترین راه ها برای خریدی مطمئن، شناسایی و مراجعه به فروشگاه های معتبر برای خرید برنج شمال می باشد. برای خرید برنج ایرانی، می توان به سایت گیلان کشت مراجعه کرد و محصول مورد نظر خود را در کمترین زمان با کیفیت بالا دریافت نمود.

برترین فروشگاه اینترنتی برنج ایرانی

در ایران فروشگاه های مختلفی به صورت اینترنتی و غیر اینترنتی به فروش برنج می پردازند. برنج ایرانی با کیفیت بالا را می توان از طریق معتبرترین فروشگاه اینترنتی گیلان کشت تهیه و خریداری کرد. فروشگاه اینترنتی گیلان کشت، یک فروشگاه اینترنتی برنج معتبر، با دارا بودن انواع برنج ایرانی، برنج قهوه ای و دیگر محصولات وابسته به برنج یکی از فروشگاه های معتبر در کشور می باشد و به فروش برنج با کیفیت ایرانی در انواع بسته بندی ها در مقدار های مختلف می پردازد.

ورود یا عضویت در سایت
افزودن محصول به سبد خرید
پرداخت بخشی از هزینه جهت کارشانسی اولیه
بررسی صحت و اصالت محصولات توسط کارشناس
پرداخت مابقی هزینه و هزینه ارسال
ارسال سفارش